Jättehäger

Idag har det regnat precis hela dagen... och jag menar varje minut, varje sekund. Så tråkigt! Träffade min danska kollega och hans familj för lunch och sen gick vi en sväng bort på en matmarknad (eller ja... några stånd med färska grönsaker á la Lilla Torg). Fast det var ganska kallt och rått så jag vandrade hemåt efter en stund. Men fick i varje fall fräscha blommor med mig tillbaka.
 
På vägen hem fick jag syn på den här lilla godingen som precis landat på ett biltak
 
 
Tänkte genast på maken... tur att det inte var hans bil. Han hade dött!
 
Imorgon MÅSTE jag städa och stryka men det får bli på förmiddagen för efter lunch träffar jag en kompis från IKEA och vi skall gå på konstutställning. Hoppas också kunna hitta en ny väska. De jag har är det dags att kasta. Sen är helgen slut igen och på måndag är det "sleep-over" med mitt gäng. Skall bli kul
 
Ikväll vinner.... Robin Stjernberg eller Ralf Gyllenhammar
//Farmskan


Kommentarer
Kurre

Du fick ju rätt... Han vann, den där Robin från Hässleholm. Man kan väl säga att MUSIKEN vann och inte SHOWEN!

2013-03-09 @ 22:32:14
Ola

Jag hjälpte han att lasta gräsklippare i bilen igår (21/3)...han var nervös :)

2013-03-22 @ 16:32:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0