Maken

Så har han åkt och jag skall strax ställa mig vid strykbrädan. Vi har haft en härlig helg, Amsterdam har visat lite vårväder och vi har gått en hel del. Det behöver jag verkligen för fortfarande är inte min kondis tillbaka efter min influensa. Blir fort trött fortfarande.
 
Igår hade vi en trevlig kväll med kollegan och vi åt en fantastiskt god middag på en restaurang som heter RED. Där är nästan alltid fullsatt men vi hade tur och fick ett bord. De har otroligt gott kött men så är det också i stort sett det enda de serverar. Det eller hummer så det är inte så mycket att välja emellan. Ibland är det bra (*ler*)
 
Och sen idag har vi fixat lite blommor, köpt lite småsaker och bara haft det gott
 
 
Jag fick också köpt årets designade coca-cola flaskor... detta år Marc Jacobs. Förmodligen helt meningslöst men ganska kul att ha
 
Här kommer förresten mitt nya lands bidrag till Eurovision. Älskar denna sångerska i vanliga fall men denna låten har hon inte lyckats med 
 
 
Nu säger jag hej hej strykbräda
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0