Så håller vi tummarna

Så håller vi tummarna för att KLM flyger imorgon bitti! Det väntas snö i Skåne och därmed förmodligen också på Kastrup och det brukar ju innebära att KLM inte lyfter från marken. Om det händer är det tredje gången jag måste ställa in mitt läkarbesök, vilket innebär att de prover jag förbereder hemma (ja, ni kan gissa vilka!) måste göras om igen. Jag är snart expert på att baja på burk (*ler*)
 
Men men, vi får väl se, de kan ju överraska också kanske. Kom igen KLM!
Denna veckan är en sådan där jag inte har en minut över på dagarna. Och det beror ju till en del av att jag snart skall iväg på semester och därför behöver fixa en del innan dess. Men det är också budget, styrelsepresentationer och möten. Och ovanpå det så behöver vi färdigställa våra utvecklingssamtal. Hej och hå... Mitt ena hade jag igår med kollegan klockan 7 på kvällen över en kopp kaffe. Men det fungerade bra så också, blev väldigt avslappat.
 
Till helgen kommer Modern och Rolf... myshelg!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0