Sol = Uteservering

Idag har solen visat sig från klarblå himmel hela dagen. Fast det har fortsatt blåsa kalla vindar så även om den värmde något så gällde det att hitta lä. Men här nere innebär sol alltid uteservering, så nu när jag gick hem från jobbet runt halv sex så var där fullt på uteserveringarna. Hy säger jag bara! Fast det såg mysigt ut och man längtar tills den riktiga värmen kommer. Försvinn nu kyla!
 
På metron hem var där också lite partystämning för ikväll är det fotboll här nere.
 
 
Glad att jag inte bor närmare centrum för där kommer det att vara liv ikväll...
 
Modern och Rolf är tillbaka i Sverige men de lämnade efter sig renbäddade sängar och lite goda matlådor i frysten. Känner mig bortskämd... men jag njöt verkligen av laxrätten till lunch (*ler*). Ikväll blir det bara lite slapp och förberedelser till utvecklingssamtal. Tre dagar kvar till
 
SEMESTER!
//Farmskan


Kommentarer
Kusin P

Du får komma hem snart så VI kan sitta och snacka på en uteservering. Saknar dig!!!!! ❤

2013-03-27 @ 12:19:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0