Eurovision

Det programmet börjar mer och mer likna en två timmar lång stand-up comedy show. Ukraina som har med sig världens längsta man på scenen... varför? Eller Serbien som hade tre tjejer som såg ut som de rullat runt i färgglada servetter. Och det som borde vara en förutsättning för alla deltagare, att de skall kunna sjunga, verkar man ha glömt bort... Suck
 
Fast som sista bidrag till finalen gick Holland. De har den fantastiska sångerskan Anouk och även om det inte är en av hennes bästa låtar så har hon en fantastisk röst. Men har ju lyckats hitta en del bra holländska artister trots allt (*ler*)
 
Lyssna gärna på Abel och låten "Neem me mee"
 
Precis landat hemma i K-stad och har hela lägenheten för mig själv. Maken är på Sir Väs... Vårt förhållande är lite som Jag är ute när gumman min är inne. Ja ja man ska inte nöta ut varandra. Vi ses ju en stund imorgon bitti innan jobbet i varje fall
 
Nej, nu skall jag peppa mig själv inför morgondagen
//Farmskan
 
PS: En kram till bästa Fridus
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0