Italienskt

Denna vecka har jag, eller vi i Holland kanske jag skall säga, besök av ett helt gäng kollegor som går en kurs i Management Development. Så igår skulle jag ta dem på en tur på stan och sen lite mat på kvällen. Det blev den vanliga sightseeing rundan med blommor, ost, kanaltur, riksmuseum och faktiskt, vädret var så OK att vi kunde sitta ner och ta en fika utomhus också. Halleluja!
 
Två minuter efter att jag lämnat dem på hotellet igen så öppnade sig himlen och det var världens åskregn. Blixt och dunder och riktigt otäckt. Snacka om att ha tur...
 
På kvällen var vi sedan på favoritstället alla kategorier, Pasta e Basta. Det var soul- och motownkväll så massor av bra musik men framförallt god, god, god, god mat! Så man sussade gott när man kan kom och var fortfarande mätt när man vaknade i morse (*ler*)
 
Idag är det finaste Lenas födelsedag. Önskar jag fick krama om dig! Ett helt år sen du var och hälsade på sist... snart dags igen tycker jag!
 
 
 //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0