Kristi flygare

Sorry för dålig uppdatering... full fart och mycket jobb har gjort att det helt enkelt inte hunnits med. Ikväll sitter jag däremot precis nersjunken i soffan hemma i K-stad och njuter av att ha fyra sköna, härliga dagar i Sverige. Över två månader sen jag var hemma sist så det känns riktigt gott. Idag har jag också haft besök av min nya chef (skiftat från dansk till engelsk... ja, ombyte förnöjer). Det blev en heldag med en massa presentationer så nu är han fullmatad med information om Holland... ha ha ha
 
Annars är det massor av mysiga saker som händer i helgen som jag ser fram emot, allra mest att få träffa Lily förstås... (*ler*). Här är en kasse med lite presenter till henne som jag hoppas hon skall bli glad för. Sen skall vi åka till stugan och fixa lite och jag skall visa henne havet och så kan vi gunga lite också... det gillar hon
 
 
Sötare än socker...
 
Skänker också en tanke till Modern som blivit opererad idag i sin höft. Lite groggy och vill inte ha besök så vi avvaktar tills nästa gång jag är hemma. Men krya på dig fort nu och så hoppas jag att du blir som ny igen.
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0