Lovlely town of Hengelo

Idag har jag varit på två varuhusbesök... först i the lovely town of Hengelo och senare på eftermiddagen i Utrecht. Det är cirka två timmars bilfärd till Hengelo som ligger precis vid tyska gränsen. Jag och kollegan körde dit i hällande regn och åska... och 10 graders värme. Jag vet att jag inte skall klaga (även om jag gör det konstant) men jag är så himla trött på detta väder. Det är deprimerande och det är inte vad jag behöver. Idag sa man på nyheterna att om det fortsätter någon vecka till så är Maj månad den kallaste sedan man startade mäta temperaturer... men tjena!! Men men, besöken gick bra och nu är jag hemma igen.
 
Har packat väskan för en helg i Sverige eftersom det är möte i Lund imorgon. Skall bli skönt att komma hem några dagar även om det bara är över helgen. Skall besöka Modern som nu är hemma igen efter sin operation och skall också ta en sväng till stugan och se vad som hänt där. Maken jobbar ju på som en liten arbetsmyra... Det är ju dessutom Mors dag så kanske man får en liten hälsning från barnen...
 
Just nu rullar denna låt här hemma, gammal men så bra! 
 
 
Till alla mina vänner... den här är till er!
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0