Norje Boke

Oj oj oj, vilken underbar helg vi har haft... och så långt vi ändå kommit med allt vårt pyssel. Dock har vi inget bredband där ute så bloggandet har fått stå tillbaka lite. Får väl skaffa oss det vid tillfälle kanske.
 
Helgen inleddes annars med massage hos thailändskan... två månader sen sist och det kändes minsann i musklerna när hon var uppe och hängde med armbågarna. Efter det hade jag lite ärenden på stan och också en fika med finaste Nenne. Älskar att träffa vännerna för lite småprat! Blev sedan upphämtad av lill-sonen med familj  och lastade bilen full med saker som skulle till stugan och sen for vi iväg... Bara för att sedan starta operation "bygg-och-fix"
 
Utemöbler skulle monteras, en grill, en byrå, sängkläder skulle fixas och allt skulle diskas. Men så roligt... och hela tiden med en leende Lily antingen på armen eller på golvet. Jag bara smälter... En liten premiärtur med cykeln blev det också men den var ju givetvis alldeles för stor (*ler*)
 
 
Är det bara jag som tycker att jag är en kopia av min mor här...?
 
Sen kom maken från jobbet och jag och svärdottern tog en sväng till Eko-hallen för lite komplettering. Grillen var tänd när vi kom tillbaka och då var Lilla B kommen också så det blev många till maten. Även stor-sonen dök upp så stugan var full med stoj och stim och då njuter Farmskan.
 
Och man kan ju inte annat när man sen blir väckt av världens leende
 
 
Hej farbror Marcus, nu är det dags att gå upp!
 
Långfrukost och lite förmiddagsfika med Pia och Jan(a) och sen åkte familjen hemåt. En ny tur till Eko-hallen för lite kompletteringar (hur många skall man behöva liksom... och dyrt blir det varje gång!). Men nu är det så fint där nere och det är verkligen ett litet paradis. Längtar till i sommar när jag kan vara där flera veckor i rad. En helg tar så fort slut även om jag fick en långhelg nu. Nästa gång blir till midsommar och sen är det semester.
 
Så som ni hör... Farmskan är glad och lycklig. Nu blir det några jobbeveckar i Amsterdam innan man är hemma nästa gång men det är gott att ha något att längta till
 
Makens bästa: "Har ni inte hört den... Risgrynsgröt med russin"
//Farmskan
 
 


Kommentarer
lill-dottern

låtet som ni haft en toppen helg! :) hoopas man kan komma ner nästa gång du är hemma :) KRAM ♥

2013-05-12 @ 14:40:36
Kusin P

Nämen Gud va du är lik Anita!!!!!!!!!!! 😀

2013-05-12 @ 18:45:00
Kusin P

Tack för en mysig fikastund i er fina stuga. Det gör vi gärna om! Kram

2013-05-12 @ 18:47:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0