Så blir det go-weekend!

Så är den packad... weekend väskan. Imorgon bitti tidigt åker jag till Torrevieja för en härlig tjejhelg med delar av "gamla gänget". Denna gången är det Monica som skall få besök och det skall bli jättetrevligt. Hade förstås varit ännu roligare om alla kunnat hänga på men samtidigt kanske Monica är tacksam för det... vi är ju några stycken när vi ramlar in allihop... men underbart härliga gamla vänner!
 
Känner faktiskt att jag kan vara värd en liten helg just nu efter några veckor med en massa strategiarbete. Det tar rätt mycket energi att hålla på med det där, även om det är roligt att tänka framåt och se resultatet växa fram. Gott skall det bli i varje fall och även om det bara är en helg så tror jag att man kan koppla av riktigt ordentligt. Hoppas givetvis att det är bra väder också... i Amsterdam så vägrar vinterkylan att släppa taget riktigt. Det är ljust och grönt överallt men vinden är fortsatt kall. Har frusit konstant tycker jag sen vi kom hem från Curacao.
 
Igår var det lilla B:s födelsedag... 47 år men fortfarande ung i sinnet
 
 
Grattis!!! Ses när jag kommer hem nästa gång
 
Nu lite kaffe, sen skall jag jaga ifatt min mor, lovar att försöka blogga lite också i helgen.
Ta hand om er
 
//Farmskan
 
PS! Sa jag att jag klarade nivå 147 idag...!! Efter 7 veckor och 4 dagar... PUST!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0