Städsöndag

Farmskan är i full gång med städning... damma, stryka, dammsugning med mera. Och det är faktiskt skönt, det är sånt som jag gillar att pula med för att sortera tankarna. Sista kollegan, Corinna, har precis åkt efter att ha övernattat här hos mig, och vi har haft en härlig dag och kväll tillsammans. Vi valde att fixa mat hemma efter att ha varit ute två kvällar. Så en runda på stan och sen lite mys hemma med ost och vin framför Schlagerfestivalen.
 
Tre rätt av mina topp 5 hade jag igår, Danmark, Ryssland och Azerbaidjan. Sen trodde jag på Belgien och Island också men för dem gick det sämre... Fast även om det inte var en klockren låt, som Euphoria i fjol, så var det nog ändå den bästa låten. Sämst alla kategorier var Rumänien... skandal
 
Maken håller på att fixa i stugan med tvätt av stengångar och trädäck. Han är duktig som få, skall bli kul att komma dit och se allt han fixat med. Fast han klagade lite idag på att det regnade (fint att säga det till mig som haft regn i flera dagar och 10 grader!!) så det belv nog inomhuspyssel för hans del. Det skulle komma lite besök också så lite fikapaus blir det nog. 
 
Hoppas få en pratstund med den här godingen idag
 
 
Imorgon är det fridag i Holland så det blir en fyradagars vecka
gott, gott i gott gott
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0