Borde gått till Specsavers

Sa jag att Dottern är hemma igen? Detta fick idag till följd att min kanel till filmjölken hade bytt plats med chilipulvret i kryddskåpet (något som var en fantastisk ingrediens i kycklingpastan hon lagat igår!). Helt ärligt så går jag bara på känsla och rutin och tittar mig därför inte för utan chilipulvrar filmjölken... det var inte gott! Man vaknade i varje fall.

Och detta var på intet sätt hennes fel, missförstå mig rätt, det var helt och hållet jag och ingen annan som borde tittat vad jag hällde på filen. Det är snarare uppfriskande (hett!) att hon kommer och rumsterar om i våra liv. Lite ny energi är aldrig fel, jag och maken är mycket rutin efter så många år.
 
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0