Brandgula hjärtan

 
Världens bästa kusin P hade inviterat mig till IFK matchen ikväll. Vilken stämning, vilket drag! Och så vann de med 10 bollar också... Härligt!! Och som inte det var nog så bjöd hon på popcorn också, hon är toppen helt enkelt. Bägge våra män var på Sir Väs ikväll och då passade vi på att roa oss.
 
Dagen har annars spenderats i Malmö på ett legal forum. Mycket bra, jag lär mig massor av nya saker hela tiden. Man kan lära gamla hundar sitta uppenbarligen.
 
Lill-dottern är på besök ikväll, imorgon flyger hon till Lissabon och hälsar på Tessan och Rui. Alla tjejerna träffas där nere och skall gå på fotbollen på fredag, Sverige - Portugal. Lyckostar
 
Men ikväll brinner mitt brandgula hjärta
//Farmskan
 
 


Kommentarer
Kusin P

Tack för att du ville hänga med! Kram 😊

2013-11-14 @ 09:49:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0