Ett år äldre

Så var man rent numeriskt ett år äldre... i sinnet känns det verkligen inte någon skillnad mot förra veckan, och skönt är väl det. Hade en mycket mysig kväll och fick många fina presenter, jag är verkligen bortskämd! Men jag inbillar mig att det är lite som i L'Oreal reklamen... "Because I'm worth it"

Igår var jag i Göteborg hela dagen på vårt kontor, tror att jag är en av väldigt få människor inom Ikano som besökt det kontoret faktiskt. Men det var jättefint och låg precis intill Liseberg, plus att de var i samma hus som en pralinfabrik så hela stället doftade choklad. Kan det bli bättre? Tyvärr utdelades inga smakprov (vilket i och för sig inte är nödvändigt heller med tanke på min viktökning..)
 
 
Jag har Sveriges... eller världens sämsta karaktär. Alla kategorier
 
//Farmskan
 


Kommentarer
Kusin P

Jag känner en som med all säkerhet har sämre karaktär!!!!!!😃

2013-11-26 @ 19:16:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0