Gå och lägg dig!

Imorgon bitti (läs: i natt) ringer klockan vid halv 4-tiden. Farmskan har bokat sig på ett plan till Oslo klockan sju på morgonen från Kastrup. Vet inte riktigt hur jag tänkte där men ibland så går inte hissen ända upp... uppenbarligen. Men men... förmodligen tänkte jag på att jag var bokad för en tid hos optikern ikväll och att det blev bökigt att boka om. Fast det kunde jag lika gärna gjort för det enda jag fick reda på var att jag såg fantastiskt bra på långt håll men uselt på nära... och det visste jag ju redan. Fast jag behövde inte progressiva utan snarare en kombination av läs- och terminalglasögon. Blir kanonbra tror jag (*ler*)
 
Denna veckan är alltså helt snurrig och helt fullsmockad med jobb, otroligt roligt och stimulerande men det är tusen bollar att hålla i luften samtidigt. Det är ju så jag vill ha det, men det kan också bli för mycket av det goda. Därför har jag kallat in lite hjälp ifrån en vän och kollega i Älmhult. Det blir kanon!
 
Efter jobbet var jag en sväng också ner till Åhus och fick installerat Lilla B i ny lägenhet. Vilket flyt han haft och fått ett eget kontrakt... och en så bra lägenhet också. Fast han är ju värd lite flyt efter allt elände också.
 
Så summa summarum: Trött men nöjd och glad
Gå och packa och sen direkt i säng!
 
 
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0