Heldag med Älmhultstjejerna

Så var mitt Oslo-äventyr över för denna gång och Farmskan är tillbaka i Sverige igen. Det började faktiskt snöa lite sista dagen... eller ja, snöblandat regn då. Inget som la sig på marken men det var i varje fall lite vitt. Men Norwegian som jag flög med är ju vana vid snö så någon fara för att bli försenade var det inte. Fredagen passerade också efter en dag med massor av "att göra och fixa innan helgen" på jobbet så sen blir det som alla andra fredagar... man däckar i soffan framåt 10-tiden. Fast först hade jag och maken klämt i oss lite god fredagsmat och vin så lite mys blev det allt.
 
Idag blir det en heldag med Älmhultstjejerna till Malmö. Det kan gå hur som helst... men det man vet är att det blir många goa skratt och mycket skvaller (*ler*). Vi skall hälsa på Fru Ekdahl men om jag gissar rätt så blir det också en hel del shopping och springande i affärer, endast med avbrott för mat och dryck. Härligt!! Så snart skall Farmskan äntra tåget och möta upp resten av gänget.
 
Maken då undrar ni... Ja, han skall hjälpa bror min att flytta in i sin lägenhet
Var och en till sitt, säger
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0