I helgen är jag bara farmor

Fredag igen... var tusan tar veckorna vägen egentligen? Här hemma är det full fart igen, Dottern är tillbaka så lägenheten sjuder av liv och rörelse... och tvätt (*skratt*). Även lill-dottern och hennes Josef har varit här några dagar men de far tillbaka i eftermiddag för att packa det sista inför sitt Idre-äventyr. Ska jobba där uppe nu fram till april så det blir länge tills vi ses igen. Inte ens över julen så därför fick det bli lite julklappsutdelning igår istället för deras del.
 
Maken är på väg ut till stugan nu på morgonen för idag kommer rörmokare Malm och byter vår duschkabin. Det är så efterlängtat! Det skall bli så himla gott att få det fixat... nytt och fräscht, det gillar jag. Sen när han är tillbaka så ska jag också logga ut från jobbet och så far vi till Motala. För i helgen är jag bara farmor!
 
Lily... snart är farmor där!
//Farmskan


Kommentarer
Maya

Hoppas du hade en underbar helg! Och grattis på födelsedagen!
Kram Maya

2013-11-24 @ 11:49:23
URL: http://mayashideout.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0