Pimpare

Idag är det fars dag! Så grattis alla fina pappor... men mest grattis till mina förstås! Och tänk att lill-sonen redan firar sin andra fars dag, tiden går så fort, det gäller verkligen att leva i nuet.
 
Gårdagen var hur trevlig som helst med tjejgänget i Malmö. Tåget ner och lite tilltugg där... ja, nötter då menar jag (*blink, blink*). Sen möttes vi av en strålande Fru Ekdahl och fick vars en ros att ha i rockslaget. Hon är bara så go! Sen vandrade vi runt och kikade i affärer, drack lite kaffe, åt lite lunch... ja bara hade det gott. Det var ett jäkla väder bara och det var ju lite trist men det fanns ju som sagt affärer att skyla i. Lite inköp blev det allt, jag hittade ett par gråa Please jeans i en butik som hade konkursutförsäljning. Så 50% gjorde att jag "sparade" 800 kronor. Det tackar vi för. Jag får alltid höra att man aldrig "tjänar" något när man shoppar... möjligtvis sparar. Så det gjorde jag igår
 
Roligt nog sprang jag på Modern och Roffe nere i Malmö också, de var på väg till en gåsamiddag i Limhamn. Ibland är världen liten. Då hade vi precis varit och käkat god tapas på Lilla Torg och var på ett strålande humör... (*ler*)

Fick också tag i några riktigt fina kakeldekorer till köket. Så det pimpades igår kväll
 
 
Så nu skall bara den lilla listen längst upp målas svart och sen skall vi inhandla lite smått och gott ifrån IKEA... och vips så blev köket lite roligare. Love it
 
Nej minsann, dags att fixa frukost och sen blir det nog en promenad innan det är dags att åka och besöka både svärföräldrarna i Fjälkinge och sen middag hos Paps & Babs lite senare i eftermiddag. Mums fillibabba!
 
//Farmskan
 
 


Kommentarer
Jennie

Mer för pengarna!
Jag tänker jeans istället för rosa julgranskulor 😍

2013-11-11 @ 11:52:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0