Bordershop

Söndag kväll och jag har äntligen landat i soffan efter en intensiv helg... intensiv men härlig. Lördagen startade med att maken och jag gav oss ut på jakt efter en ny bäddmadrass. Men säger ni då... köpte inte ni en ny för några veckor sen, och jo, men den var alldeles för mjuk så igår gav vi helt enkelt upp och kände oss besegrade. Nu åker den ut på försäljning. Sur som fasen blir man!
 
Gårdagen innebar också familjemys med brorsan, modern och Rolf. De kom framåt lunch och efter en snabb fika begav vi oss upp på stan. Otroligt mycket folk så att försöka ta sig in i Gallerian var liksom knappt lönt. Men vi hittade lite snygga kläder och jag fick också köpt ett par nya morgonskor så check på det. En god middag och lite vin avslutade kvällen för nu var det dags för Modern och mej att gå och lägga oss. Klockan stod nämligen på 04.30 för idag var det dags för.... Bordershop!!! Hittade massor av bra fynd som maken nu släpat upp i lägenheten. Fast dagen börjar ta ut sin rätt... man är rätt slut nu och då vet man att man måste stiga upp lika tidigt imorgon för att flyga till Stockholm. Om nu flyget går vill säga, för som vanligt när jag skall iväg så drar det ihop till den värsta stormen i mannaminne. Suck!!
 
Desto gladare blir man av denna goa lilla pumpa
 
 
Nu behöver jag snart få krama henne...
 
//Farmskan
 
 


Kommentarer
Lilla B

Det var trevligt att träffa er alla, och god mat på det! Tack snälla :D

2013-10-28 @ 07:36:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0