Fågelholk

Eftersom min dator just nu valt att bråka med mig kommer det här inlägget i två delar. En del med texten och en del med tillhörande bilder. Ni får själv fundera ut hur bilderna passar ihop med texten... (läs: just nu lite irriterad...)
 
Helgen har verkligen varit upp och ner i det Färmska hemmet men det är väl så det skall vara antar jag. Om man aldrig får vara riktigt ledsen lär man sig heller inte när man skall uppskatta glädjen. Hade i varje fall förmånen att passa finaste Lily igår när mamma var på massage och pappa på fotboll. Hon är bara så go den ungen så man blir helt nojjig. Just nu älskar hon att gå omkring med andras skor... helst så stora som möjligt, och jag begriper inte hur hon lyckas utan att ramla.
 
Men som vanligt är det ingen rast och ingen ro utan det är fullt ös i stort sett hela tiden. Och idag, precis i detta nu, befinner de sig på Kastrup för att flyga på en veckas semester till Tunisien. Skulle gärna varit med, men den fattiges lott är att jobba (*ler*)
 
Sen idag har det egentligen bara varit lugna gatan för maken och mig. Vi hade bestämt oss för en mysig frukost och sen en tur ner till stugan. Maken njuter just nu väldigt utav presenterna från holländska kollegorna... jordnötssmör på mackan... hmmm.... fattar inte att han fixar det. Mäktigt säger han, märkligt säger jag. I stugan fick vi också upp en annan av presenterna, den holländska fågelholken. Lite skall man väl ha kvar som ett minne av äventyret... hoppas där flyttar in nån liten gullig familj
 
Hur har er helg varit då?
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0