Fällkniven

Jo, han är fortfarande dålig och ja, jag tycker faktiskt synd om honom även om det kanske inte verkar så. Fick mig en skrapa av Modern för att jag inte tyckte synd om honom... men givetvis gör jag det (*ler*). Hans hållning har nog gått från "fällkniv" till "stapplande gamling" det senaste dygnet. Han har sjukt ont och uppsökte också en naprapat igår som, i bokstavlig (läs: hörbar) mening, knäckte honom. Ja ja, det går väl över så småningom får man hoppas... det sa alltid farmor Signe och henne litar jag på.
 
Annars kan man ju också ställa sig frågan vad sannolikheten är att samtliga rödljus, till antalet tre, på genomfartsleden lyckades bli röda preciiiiiis innan jag kommer fram. I morse var den sannolikheten 100 av 100. Fast jag har bestämt mig för att inte irritera mig på sådant längre... det finns så mycket annat i världen som är viktigare. Visst har jag blivit vuxen?
 
//Farmskan


Kommentarer
Lilla B

Modern skall inte kasta spjut i gummibåt... ;)

2013-10-11 @ 08:43:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0