Lämmeltåget

Just nu är det stora lämmeltåget på väg ut ifrån arenan. Ännu en seger åt IFK och denna gången i Europacupen mot ett lag från Luxemburg. Gött! Men det är helt fantastiskt vad trogna fans de har, fullsatt i stort sett varenda match. Måste vara häftigt.
 
Det har varit en lugn och skön helg för Farmskans del. Ett mysigt besök hos kusin P igår kväll med god mat och mysigt chit chat. Sen i morse en skön tipspromenad med Paps & Babs innan jag väckte stor sonen som varit ute och rumlat till arla morgontimmen. Det är helt otroligt att man så enkelt faller in i gamla vanor när barnen är hemma. Jag kunde absolut inte somna i natt (läs: i morse!) innan han kom hem. Visst, man slumrar till men vaknar minst två gånger i timmen och funderar på var han är och om det hänt honom något. När klockan var halv fyra var jag nära att skicka ett SMS för att kolla att allt var OK men då kom jag på att han ju faktiskt är 30 år gammal och förmodligen kan ta hand om sig själv. Men det var gott att höra nyckeln i dörren framåt halv fem och sen vända sig på sidan och somna gott.
 
Maken har också kommit hem från sitt partaj i Malmö. Något sliten tror jag och med en styck mobiltelefon borttappad... verkar vara något som händer oss hela tiden nu. Först jag och sen han. Jag hittade ju min och det får man ju hoppas att han gör också. Så surt!!!
 
Inatt kommer Lily med familj tillbaka från Tunisien. Skönt att få dem på svensk mark igen
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0