My precioussssss

GRATTIS säger vi idag till världens bästa Paps. Love you!
 
 
 
Kaffe och hembakt satt som en smäck ikväll
 
Och nu är den tillbaka... My preciousssss... Ordningen är återställd och jag kan andas lugnt. Man är fasen inte klok som lägger hela sitt planerade liv i den där mobilen. Men, men, slutet gott allting gott
 
Maken och jag har idag varit hos juristen på vår bank för att skriva om lite papper nu när jag flyttat hem. Cirka trettio minuters jobb för det facila priset av 5.100 kronor kostade det oss. Man skulle blivit jurist inser jag nu (*ler*). Fast det är skönt att få det gjort på rätt sätt så det blir giltigt. Nu skall det bara kungöras också i den lokala tidningen att bodelning skett... Blir nog lite rykten kring det, ha ha ha
 
Annars har dagen spenderats i Malmö med min nya avdelning... mycket trevligt. Känns verkligen att min energi har återvänt igen efter att ha legat i träda allt för länge
 
Det finns hopp!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0