Snyggaste daten

Stockholm dag två och Farmskan är rejält trött i huvudet... har workshop från morgon till kväll och även om det är otroligt intressant och roligt så känns det när man tar sig hem till hotellet på kvällen. Då underlättar det att man har en date med snyggaste killen i stan... (*ler*)
 
 
Fina Johannes... gott med en pratstund och lite mat i hotellets bar
 
Flygresan gick fantastiskt bra upp hit, inte blåsigt alls men jag är glad att jag inte flög igår kväll eller för den delen skulle åka till Bordershop... Oj, vad det hade varit läge för en repris av den fantastiska båtturen jag hade på Curacao. Har också rum på fantastiska Freys som bara är så bra... bra på precis allt också!
 
Nej, dags att stänga butiken för idag och ta mig till hotellet.
Imorgon kväll bär det av mot Skåne igen, denna gång med tåg
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0