Uppraggad

Uj uj uj... vilken dag! Började med sovmorgon och sen vakna till doften av nybakade scones. Han är go min make! En runda på stan och lite ärenden och matinköp innan det var dags att ta sig till bokrelease och partymingel på Kronohuset. Det var kompisen Ewa som skrivit och gett ut en bok, två års slit och målmedvetenhet! Så jäkla starkt
 
 
Goa Ewa till vänster. I mitten en tidigare kollega till mig för minst 30 år sedan, och som jag inte sett sedan dess. Så himla märkligt att springa på henne där! en mycket trevlig och fullsatt tillställning där Cissi lyckades vinna en tavla... Själv gick jag lottlös i vanlig ordning
 
 
Ann-Helen och Cissi
 
Fast riktigt lottlös var jag ju inte eftersom jag blev regelrätt uppraggad av en kille på tillställningen. Tror inte jag riktigt hämtat mig än... ha ha ha. Jag och Ann-Helen gick hem till oss sen och avnjöt makens hemmagjorda pizza. En mycket mysig dag som nu är till ända och min förkylda make snarkar gott i soffan.
 
Igår kväll var vi på Sir Väs-klubbens pubafton. Värsta trycket där och otroligt god mat dessutom, så två kvällar i rad med trevliga tillställningar. Imorgon får det bli lugna gatan, en tripp till stugan också och kolla lite. Nej, nu får jag putta gubben i säng
 
//Farmskan
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0