Det luktar hallon

Ni som är känsliga för diskussion kring toalettbesök kan sluta läsa nu, er andra skall jag informera om de dofter som ibland uppkommer vid nämnda besök.
 
Maken och jag har helt olika dofter, märkligt nog tycker man inte själv att man avsöndrar något särskilt upphetsande men maken däremot... det är som att flimmerhåren ramlar ner på golvet när man träder in. Det doftar inte hallon om man säger så. Maken tycker att det här är högst orättvist och hävdar att jag "minsann också kan förpesta världen". Ha!
 
I morse när jag var på toaletten kände jag det helt plötsligt... doften av sommar och hallon och jag tänkte att nu skulle han minsann få ta tillbaka sina ord. Det doftade ljuvligt tills jag insåg att det var det nyinsatta rengöringsdoftblocken som hängde på kanten. Så sjukt besviken fick jag knipa mun...
 
Men mina flimmerhår sitter kvar i varje fall
//Farmskan


Kommentarer
Lilla B

Dert är som jag då. Luktar mest rosor faktiskt :)
Funderar på att förpacka på sprayflaska och sälja..
Have a nice day!

2013-09-17 @ 04:48:19
Git

Ha ha ha! Det roligaste jag läst på länge. Du är för härlig!

2013-09-20 @ 20:07:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0