Kramis

Alltså vissa saker fixar jag bara inte... det skulle nämligen aldrig i livet falla mig in att säga Kramis. Ordet är just nu väldigt populärt överallt när man använder sociala medier. Det känns liksom lite 11-åring över det, eller har jag fel? Att höra en mogen (övermogen?) dam i sina bästa år säga eller skriva Kramis blir liksom tokfel i mina ögon och öron. Så jag vågar vägra detta faktiskt.
 
Visste ni förresten att man behöver minst 10 kramar om dagen för att må bra?
 
 
Lördagsstädningen är över och nu skall vi snart börja pudra näsan inför svärfars födelsedag. Eftersom man fortfarande är lite seg efter några sena kvällar så blir det nog soffan och en bra film ikväll.
 
Nej, vi säger väl så va? Kramis!
//Farmskan


Kommentarer
POLI

Kramis på dig med, hälsningar från Pukis..

2013-09-22 @ 11:02:19
Anonym

Älskar ordet......

2013-09-22 @ 11:08:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0