Handen på hjärtat

Handen på hjärtat... hur ledsen blev jag när gymmet ringde och sa att passet blev inställt på grund av sjukdom? Men det är ju liksom enklare att låtsas på något sätt att "nej, vad synd, jag som var så taggad..." Hmm, som vanligt har jag ingen moral, ingen karaktär alls när det gäller träning eller god mat/dryck och godis. Det är ju själve den! Dessutom kände jag mig lite halvkrasslig så när kompisen ringde och ställde in så var jag otroligt nära att göra detsamma, men så ringde de själva (Ibland har man tur... köp en trisslott liksom)
 
Men men, en ny tid är bokad på tisdag och Oj, vad taggad jag är nu!
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0