Rhodos - here we come!

Tjoho!! Nu är det bokat... jag och Manne åker en vecka till Rhodos för att njuta av lite sol och bad och samtidigt hälsa på Dottern och lyssna på hennes shower. Så jäkla kul! Tror maken är lite avundsjuk även om han inte säger nåt... (*skäms lite*).
 
Precis hemkommen från ett Zumba pass, det är mer min stil. Låt kroppen dallra i takt till musiken, helt okontrollerat och utan hämningar. Härlig musik, inspirerande lärare... ja, tipp topp helt enkelt. Svetten lackar men det känns så härligt. Och kaffet smakar så gott nu efter duschen också. Jag är duktig jag... redan bokat samma pass nästa måndag också.
 
Undrens tid är inte förbi
//Farmskan


Kommentarer
Lilla B

Härligt!!!!
Önskar man kunde hänga på.. :(

2014-08-27 @ 15:40:22
Elin

JAAA! Så underbart :D hörs mera om detaljer sen <3

2014-08-28 @ 00:34:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0