Sovmorgon, trodde jag

Sov i Lund i natt vilket innebär att jag hade sovmorgon i morse... trodde jag. Men se det verkade inte mitt undermedvetna jag bry sig det minsta om utan vaknade samma tid som vanligt. Ja ja, får väl ta igen den missade sömnen imorgon istället för nu är det ju FREDAG!!

Hade en mycket trevlig kväll hos Boss igår så det kan ju vara därför man vaknar lite tidigt... 

Vi har två dagars ledningsmöte så dagen fortsätter med det. Avslutar med en fotosession där man uppmanades att klä sig i något färgglatt... Upptäckte att jag äger inget färgglatt. Bara beige, grått, vitt eller svart. Så synd då fick man ju jaga ut på shoppingtur (*skratt*)

Helgen då? Kalas i Motala för den här älsklingen


Tiden springer iväg! Ta vara på den!
//Farmskan


Kommentarer
Tessan

Hälsa och pussa söta Lily från oss i Portugal. Ha det så skoj uppe i Motala ihelgen och hälsa alla så gott :)

2014-08-29 @ 11:02:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0