TGIF

Vilken vecka... intensiv men otroligt rolig! Jobbet har gjort en rivstart och många saker faller på plats men där är också en massa som man river sitt hår kring. Precis som det ska va... högt och lågt (*ler*). Det går bra nu... som vi brukar säga. Jobbat hemifrån idag och petat med en massa protokoll, skönt när man kan få iväg dem och bocka av dem från sin "att-göra-lista"
 
Rätt gott att det är fredag med andra ord. Maken är väl på väg hem nu och jag sitter och funderar på om vi skall åka ut till stugan eller inte. Men det blir nog så, vi behöver klippa gräs, fixa med lite blommor och så behöver vi nog städa lite grand inför att Modern & Rolf med sällskap invaderar den på måndag. Och så är det ju faktiskt avkoppling att vara där ute också så jag skall inte klaga.
 
Igår hade vi en mysig kväll på stan med Nisse & Rita och intog lite god mat på en av stadens restauranger. Det är rätt gött att kunna ha gångavstånd till allt sånt. Kvällen avslutades med lite kaffe hemma hos oss... trevligt trevligt. Imorgon får jag äntligen massage igen av min thailändska som är tillbaka från semestern. Det skall bli otroligt skönt att äntligen få lägga sig där igen... och sen på söndag...
 
LOPPIS! Tjoho... skall stå i porslinet i vanlig ordning. Kom och besök mig vet ja!
//Farmskan


Kommentarer
lill dottern

Är det loppis nu på söndag? :(

2014-08-15 @ 22:09:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0