Trafikverkets morgonkaos

Om jag hade träningsvärk? Tackar som frågar.. ja, men inte värre än att jag ska på det igen. Kanske inte work out men zumba är bokat på måndag. 
 
Dagen skulle tillbringas i Älmhult så jag äntrade bilen i morse och drog iväg. En bit utanför stan pågick beläggningsarbete och trafiken dirigerades med vakter och följebilar. Jag suckade, det ska erkännas, men jag ställde mig snällt i den snabbt växande bilkön och väntade på att det skulle bli vår tur att köra. Bakom mig fylldes det snabbt upp med bilar... så många att de helt plötsligt också fyllde rondellen en bit bort. Ingen kom in eller ut... och nu kom följebilen med en jättelång rad med bilar i det mötande körfältet. Kaos!
 
Det tog en stund innan proppen löste sig... åter igen prövades mitt tålamod
Och det höll denna gången också
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0