Trött som en... lus


Trött, tröttare, tröttast... men får väl skylla mig själv som fortsätter att tro att man kan semestertider (läs=vanor) och ändå jobba. Suck och gäsp! Var ju ledig i onsdags eftermiddag för det var poolparty med tjejligan och vilken dag och kväll vi fick med volleyboll, kubb och gott att äta. Maken var snäll och hämtade upp mig och någon till framåt natten och det var nog lite fnittrigt i bilen. Alldeles för mycket tatziki där (*ler*)
 
Ibland vill jag ha en pool och ibland vill jag inte, kan inte bestämma mig. Men maken har bestämt åt mig och sagt Nej, nej nej! Alldeles för mycket jobb och så har vi havet så nära och det har han ju rätt i men det är inte riktigt samma sak ändå. Ja ja... nu får uterummet komma först. 1:e september är det bestämt att de drar igång och det skall bli riktigt spännande och se hur de får till det.
 
Ikväll får det bli tidigare i säng för min del så jag kommer i fatt, imorgon skall vi snickra så jag behöver vara pigg så jag kan peka (*skrattar*)

Snark!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0