Vad fort man glömmer

Två dagar och man är inne i arbetshjulet igen. Allt är sig likt, välkänt och bekant och man glömmer fort hur det var att vara ledig. Regnet hjälper ju till förstås... det är lite enklare att krypa in då på något sätt. Sen kan man ju tycka att det vore bättre om regnet flödade runt Sala, arma stackare som bor där. Hemskt är det och naturens krafter kan vi verkligen inte påverka så lätt
 
Varit i Älmhult idag för lite planering, och efter det direkt till stugan för lite umgänge med goda vänner. Grille under tak, hemmagjord vaniljglass med dajm och man går åter igen och lägger sig stinn som en valross. Att man aldrig lär sig liksom!! Maken snarkar i soffan, han får upp tidigt. Själv är jag ledig och skall på poolhäng med tjejligan... det var inte regn utlovat imorgon väl?
 
På väg till jobbet i morse så hamnade jag (åter igen) bakom en snigel... men denna gång var det faktiskt tur för i Bjärlöv stod polisen och skjöt med kamera. Där sparade jag några tusenlappar. Katjing! (ja, det är så det låter när man sparar)
 
Förresten, känner ni någon bra trädfällare? Och jag menar BRA trädfällare?
 
//Farmskan
 
PS! Fina Dotter, så snygg du är!
 
 


Kommentarer
Elin

:) jag passar i fluga! Tack finaste

2014-08-07 @ 08:46:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0