På en vägg nära mig

När jag och Grahnskan var och fikade strax innan jul så hängde där lite tavlor av en konstnär där för visning. Jag blev helt förälskad i denna tavla och idag har maken varit och köpt den till mig!! Så jäkla glad jag blev...
 

Passar helt perfekt på våra stora vita väggar här hemma. I sjunde himlen!
 
Annars är man ju tillbaka i selen igen, två arbetsdagar avklarade och de har bara susat förbi. Jag är rätt trött fortfarande på morgonen när klockan ringer men samtidigt är det gott att komma in i rutiner igen. Har också varit och tränat ikväll och faktiskt (peppar, peppar) så känns stegen lättare nu efter några gånger. Hoppas verkligen att jag kan hålla i det nu och inte tappa sugen. Bra att vi är två som kan peppa varandra.
 
Ikväll är maken på något Sir Väs tjofräs och Dottern har åkt till Oslo (!) så man är mol allena här hemma. Känns underligt efter så många veckor med massor av folk hemma. Men man behöver det ibland... bara få gå omkring och måsla i min skrälliga morgonrock och själv välja vad man vill ha till mat. Blev löskokta ägg... lagom avancerat efter träningen (*ler*)
 
Imorgon fyller finaste Fridus 30 år... passar på att säga GRATTIS kära vän!
//Farmskan


Kommentarer
Fridus

Tack söta Åsa! 😍

2014-01-08 @ 21:09:53
Tessan

Vad duktig du är som tränar och står i :) Snart ses vi!

2014-01-09 @ 12:44:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0