Pensiovarning

Jag och maken var hyfsat ensamma på Maxi ikväll. Tydligen inte så populärt att handla efter klockan 9 en fredagkväll (*ler*). Men nu är kylen full inför morgondagens middag med barn, mor, svärdöttrar, svärson och barnbarn... hur kul som helst. Man måste ju fira lite nu när Stor-dottern äntligen är hemma
 
 
Vår stackars svärson tycker nog det är lite kyligt i Sverige, han fryser rejält... och jag får verkligen hålla med honom för de här isande vindarna kan göra en knas i bollen. Nästa visit får bli på sommaren så han får se att det kan vara varmt och skönt också. 
 
Det tog lite tid att ta sig till jobbet i morse... varför? Jo två polisbilar låg längst fram i kön och höll hastigheten hela vägen mellan Kristianstad och Lund... ha ha ha. Ibland kom där någon i vänsterfil och när de kom längst fram blev det tvärnit och snabbt in bakom poliserna. Bästa fartkontrollen ever, och kön efter var kilometerlång...
 
Ja, pappa.. jag tvärnitade också. Tyckte det räckte med att ha fått parkeringsböter igår. Surt sa räven!
//Farmskan
 
 


Kommentarer
lill dottern

åh jag hade också velat vara hemma och umgås med hela familjen!!! :( <3

2014-01-25 @ 18:11:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0