Råttor och examen

Idag är det en stor dag för lill-sonen... examen från sjuksköterskelinjen! Grattis och så jäkla stolta över dig är vi som har kämpat på hela vägen trots att det varit jobbigt bitvis! Jag menar... du fick ju lite annat fokus också under resans gång när Lily kom. Så härligt!!
 
 
Läste i moorgonens tidning att råttorna invaderar stan... att allt byggande har stört dem och gjort att de måste söka nya boplatser. Äckligt! Jag hatar möss och råttor. Tror det är något med svansen. Huga säger jag bara. Hoppas verkligen inte att jag får se någon här omkring, typ i soprummet eller nåt... nej, dammråttor får räcka för mig (och det finns en del...)
 
Och så tillbaka till förlovningen... Grattis Tessan & Rui!!!! 
 
 
Blir lite bättre firande när ni kommer hem!
 
//Farmskan
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0