Träningsvärk

Ser ut som en pigg 90-åring när jag rör mig idag... träningsvärk i hela kroppen efter både massage och träning idag. Men det går bra, jag tycker det känns bättre och bättre. Fasen om jag inte skall kunna få igång den gamla kroppen. Började morgonen med en timmes massage hos thailändskan, hon med de hårda händerna. Det gör både ont och är skönt samtidigt. När jag låg där på magen och hon masserade armarna så gjorde det ont i brösten... Märkligt tills jag förstod att de numera något hängiga brösten flyter ut något när man ligger på mage (*ler*)
 
Efter massagen blev det som sagt ett träningspass på gymmet med Ann-Helen. Det är skönt att ha henne och träna med, vi kan liksom pressa varandra. Jag kan fortfarande inte säga att det är skönt och träna men det känns skönt att göra det... om ni förstår hur jag menar.
 
Ikväll blir det lite partaj i Vä hos goa, glada vänner. Tjoho
//Farmskan


Kommentarer
Kusin P

Du funderade aldrig på att ta träningen före massagen? 😃

2014-01-11 @ 17:33:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0