Värsta gourmetkocken ju...

Känner mig väldigt stolt över mig själv för gårdagens mat... det är OK va? Hade ju Pia och Jan(a) här och tänkte göra mig till lite, och tycker faktiskt att jag lyckades (läs: skryter!) 
 
Startade med "igelkott" och kex och lite bubbel till det, sen en god kycklingrätt med potatismuffins och till dessert en god youghurtmojäng med färska bär och vit choklad. Mums! Det som nog drar ner betyget något är avsaknaden av kaka till kaffet... Vinet var gott också så det får vi försöka hitta igen.
 
Det var nog fler än vi som städade ut flaskor idag...
 
 
Lovar att vi bara slängde två...
 
//Farmskan


Kommentarer
Kusin P

Kan skriva under på att allt var jätte gott! Tack! 🍷

2014-01-07 @ 18:08:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0