Barnens dag

Tog mig en extra semesterdag idag... så där tre dagar innan det smäller på riktigt! Anledningen var att jag lovat Lily att vi skulle gå på Barnens dag. Och vilken dag vi fick... hitt så de lua i ordets rätta bemärkelse. Det fullständigt rann nerför ryggen på mig, konstant! Men Lily var i högform och det fikades, åts glas, lotter och chokladhjul, djur, dans, smurfar... och så hoppades det i hopptorn och åktes karuseller. En heldag verkligen och så mysigt!
 

Helst skulle hon åka själv, helst stå upp eller ha benen lite nonchalant utanför... inga hämningar över huvud taget. Men hon hade i varje fall roligt! Och jag funderade mest på hur de stackarna i Smurfdräkterna fixade att gå där i solen och krama alla ungar iförda denna mundering. Jag hade avlidit!
 
Nu är vi i stugan och det känns som om det kommer att bli ännu en tropisk natt där man svettas som en gris. Jag vägrar nämligen tro att det har något med klimakteriet att göra... tropisk natt! Basta!
 
Två dagar kvar, sen semester på riktigt!
//Farmskan
 
 


Kommentarer
Kusin P

Tack för att ni kom och hälsade på oss. Lilly är en underbart rolig liten unge! 😃

2014-07-10 @ 08:01:22
Lilla B

Svettningarna ligger i släkten..punkt!
Finns inget annat att skylla på (eftersom jag inte kan skylla på hormonerna)..
Kommer ut och har filmvisning i början på nästa vecka. Kram!

2014-07-10 @ 10:49:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0