Det är rätt kallt i vattnet

Det slutade regna till slut, men det tog en jäkla tid och det blev översvämning lite här och var runt omkring. Vi klarade oss dock, vilket var skönt. Igår skulle jag ha en "ego-dag" på stan med massage och klippning. Lill-sonen och Lily for iväg till några kompisar och jag och maken for mot stan. Så glad jag blev (not!!!) när min dag började med att thailändskan hade semesterstängt. Något har med all säkerhet skrivit fel datum på bokningen och det är förmodligen jag... suck! Blev sjukt besviken, så det blev till att shoppa lite istället i väntan på att frissan skulle bli ledig. Check på den i varje fall
 
idag har vädret varit bättre så det har blivit lite bad och mys på altanen. Lily badar gärna men det är allt lite för kallt för mig i varje fall.. Stor-sonen som också varit här några dagar förbarmade sig över henne och badade lite ikväll. Han är snäll han. Imorgon blir det en tur till Karlshamn, maken behöver en ny skjorta (förmodligen rutig). Och fortsätter vädret vara bra på torsdag blir det Ölands djurpark. Sen blir det vilodag!
 
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0