La familia in London

Japp, det blev en härlig överraskning för maken, precis som vi hoppats på. Hans förväntade helg i Köpenhamn på tu man hand med damen blev istället 15 personer i London. Kaos? Ja! Lycka? Så in i bomben. 

Vi drog mot Köpenhamn strax efter sex på morgonen och när vi tog av mot Kastrup sa han "OK vi ska ut och flyga". När vi sen kom in stod (nästan) hela gänget där och sjöng och Lily sprang emot honom för största kramen. Han blev helt stum! Och iväg kom vi mot London, ett ställe han velat till många gånger. Landade på Gatwick och där fanns nästa överraskning, Tessan med familj... och Elin som otroligt nog vi lyckats flyga över för denna dagen bara!! Det visste bara hon och jag så det blev ju en överraskning för alla! Maken grät, jag grät, alla grät... Kaos och lycka

På kvällen firade vi så honom med fin middag och det blev några tal och presenter. Härligt!

Bor på ett kanonhotell mitt i stan, har gjort sightseeing igår med buss... check! Idag blir det shopping, teater (phantom of the opera) som vi fick av barnen i present och sen lite avslutsmuddag ikväll. Vi njuter

Livet är gott och om allt går bra är vi kanske 16 på nästa resa...

Blink, blink!!!
//Farmskan

PS! Lite bilder.. Fler kommer när jag är hemma igen. 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0