Vems öra är det fel på?

I dagens morgontidning stod att läsa att Perikles nya skiva fick hela 5 kungar (av 5 möjliga). Man kunde inte sluta sjunga med i låtarna... Detta måste jag ju lyssna på i bilen till jobbet eftersom jag i normala fall gillar Perikles lite "partytältsmusik". Det var en bedrövligt dålig skiva! Inte en enda bra låt... överhuvudtaget. Totalsågning från min sida, så vems öra är det egentligen fel på kan man undra. Han måste vara köpt

Denna danske gentleman däremot rullar just nu på min spellista på Spotify... Rasmus Seebach. Det är något speciellt med danskar (även fast de enligt farmor Signe "stjäler och röker cigarr")... ha ha ha

 
Om vi skall återgå till inlägg och debatter i morgontidningen... varför inte tala om den goa gubben som häromdagen klagade på att "han och hans fru minsann satt på balkongen och det enda de såg var andras partytält och torkvindor... skall det verkligen behöva vara så?". Den mannen måste vara extremt lycklig om det är hans enda bekymmer!
 
Det har varit en lugn inledning på veckan, maken jobbar från Åhus denna och nästa vecka innan vår semester så det är bara jag i bilen också. Kanske därför det är lugnt (*ler*). Märks att många har påbörjat sin semester för man hinner en del på jobbet utan att bli störd av möten och sånt. En vecka till för vår del så jag planerar att diska av en hel del "to-do's"

Imorgon blir det lite strandhugg i Tivoliparken, bra väder är utlovat
//Farmskan


Kommentarer
Kusin P

Du glömde att danskar luras också! Allt enligt säker källa dvs Farmor Signe! 😃

2014-07-02 @ 11:07:33
Sööt Söötare

Hej Farmskan! Här jobbas det nästa hela sommaren. Dök in på din fina blogg som jag har skolkat ifrån allt för länge. Så levererar du en låt från Rasmus Seebach. Helt sjukt bra! TAck för den. Önskar dig en underbar semester!
Från sööt.

2014-07-18 @ 12:36:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0