Bra dagar, mycket energi

Nersjunken i soffan efter två riktigt bra dagar i Stockholm med hela teamet. Visserligen var taxichaffisen som körde mig till flygplatsen en "pumpare" och planet hem var försenat på grund av åska, men vad gör det när man är full av ny, skön energi! Första gången jag träffade en del av dem och de var verkligen en positiv överraskning! Härligt!
 
Och nu är det fredag imorgon igen och helg i sikte. Vart tar tiden vägen? Goaste Manne kommer hit imorgon kväll och sen kommer Lily på lördag till farmor... kan ju inte bli bättre. Ja det skulle väl vara en tipsvinst då kanske. Då hade jag packat ihop ett gäng och dragit på en härlig resa. Drömma kan man väl...
 
//Farmskan
 
PS! En pumpare är någon som gasar, bromsar, gasar, bromsar, gasar, bromsar... konstant
inte bra för mina kräkreflexer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0