Obelix

Igår var Obelix på Sweden Rock... underbart
 
 
Undrar hur man egentligen kommer fram till det beslutet? När infaller stadiet "tror jag skall köpa ett på blårandiga byxor, dra upp dom över magen, orange peruk och vikingahjälm"? Och ändå kan jag beundra det, så befriande på något sätt. Här är fullt upp bara att glo på folk kan jag lova (*ler*)
 
Igår var gamla grannarna här och vi mumsade i oss en massa mat så vi var helt stinna innan vi drog ner på festivalen. Kvällen bjöd på Ozzy Osbourne och Black Sabbath. Eeehhh nej, det var inte bra. Jag kan gilla mycket men just detta kan jag hoppa över. Då är här många mindre band som är betydligt bättre, om detta var vi rörande överens. Sista dagen idag (tror stor-sonen kommer en sväng ikväll) och sen lägrar sig väl lugnet över Norje Boke igen. Bara vi och fåglarna blir kvar
 
Nej, om man skulle gå upp och fixa lite frukost till gästerna... hur man nu kan vara hungrig igen efter all den maten man åt igår. Märkligt
 
Bästa nummer på scen igår Electric Banana Band - "Jag vill bo i en zvamp"
Häpp
//Farmskan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0