Supporten...

Idag fick jag ett smärre bryt på Swedbanks support. Och nej, jag brukar verkligen inte få det för jag tycker oftast att de flesta är ganska bra men idag var det bara för mycket. Så jag fick mig ett litet bryt, var nog liiiite otrevlig bitvis men det får finnas gränser för dumhet också eller vad säger ni? Kollegan som satt bredvid höjde lite på ögonbrynen emellanåt och sen när jag lagt på spelade han upp en låt för mig... "I'm a bitch and I know it..." (*skrattar*)
 
Annars har det faktiskt varit en mycket bra dag. Startade med härligt morgonmöte och sen har jag fått en massa "to-do" avklarade så nu kan jag åka till Amsterdam imorgon med gott samvete. Ser jättemycket fram emot det! Presenterna är nerpackade och jag tror nog att tullen kommer att fundera. Återstår att se om vi kommer igenom säkerhetskontrollen...
 
Tot ziens!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0