Vilken söndag!

Solen strålar, det är varmt... maken sliter i sitt anletes svett med att klä runt altaner med brädor. Han är duktig han! Själv skall jag strax gå ut och hälla min lekamen i en solstol men vill påpeka att jag faktiskt både putsat fönster, jobbat och inne-donat innan dess. Så ni inte tror jag utnyttjar arbetskraft... (*ler*)
 
Hade en skön dag igår med fint besök av lill-stumpis. En sväng på stan med fika och lite ärenden tillsammans var hur mysigt som helst. Sen en välbehövlig massage hos thailändskan som gjorde sitt bästa för att tortera mina onda ben... igår fick jag verkligen skärpa mig för att inte skrika rakt ut. Ut till stugan efter det, där Modern och Rolf var på besök. För varmt för att laga mat så vi skämde bort oss själva med att gå ner till Strandrestaurangen... ibland är det gott att vara lat.
 
Midsommar på fredag... hur är det möjligt? Men först en kort vecka, varav två av dagarna tillbringas i Stockholm med kollegor. Hej och hå!
//Farmskan
 
PS! Vänner... njut av de dagar ni får. Livet kan förändras helt oväntat och brutalt!
Mina tankar är just nu hos en fin vän!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0