Äntligen igång igen

Ja, jag var högröd i ansiktet. Ja, jag var varm och otroligt svettig. Nej, jag luktade inte hallon... men jag är igång igen. Första riktiga träningen efter helvetesförkylningen är avverkad och det var otroligt skönt. Har lite träningsvärk idag men det kan jag leva med. 3,5 km på löpbandet... lite snabb gång, lite joggande, varvat med några maskiner. Stolt och glad att jag inte bara gav upp igen (vilket skulle vara lite jag).

Och så var det fredag igen. Ikväll väntar först lite käk med Lilla B och maken och sen blir det faktiskt bio med bästaste Lena. Inte något som maken vet ännu men jag tror nog att han och Lilla B hellre tar sig en liten whiskey än ser den här filmen (*ler*) 
 
 
Full fart mot helgen vänner!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0