Avkoppling

Vad är det som gör att man känner sig så mycket mer avkopplad när man varit i stugan än när man varit i stan? Egentligen gör man ju mycket mer när man är i stugan, man fixar i trädgården och man pular med lite allt möjligt... och ändå känner man sig så lugn. Konstigt egentligen. Cyklade i varje fall bort till Mona och Greger i lördagskväll där vi käkade lite god mat och bara satt och snackade om livet i allmänhet och barnen i synnerhet (*ler*). Cyklade sedan hem i totalt beckmörker och lyckades med det utan att ramla eller köra in i ett stengärde...

På morgonen åt vi gemensam frukost / lätt brunch tillsammans och då kom även Zindy och Johnny som också har en stuga i Norje. Tänk att vi alla gamla kompisar har samlats i samma område... så kul! Först umgicks vi när barnen var små och nu igen när vi har barnbarn. Häftigt! Efter att ha putsat alla fönster begav vi oss sedan hem mot stan igen och så var denna helgen slut. Men nu är det på gång!
 
Dagen idag har varit hektisk och det blev rätt sent innan jag var hemma. Känns tungt just nu och jag hoppas att vi snart kommer till skott med implementeringen av projektet. Längtar tills det är klart och jag kan börja koncentrera mig på det nya. Har suttit med dom idag och det är som att komma hem igen (*skratt*)
 
Nej, nu väntar näst sista delen av "Tjockare än vatten". Så bra!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0