Man BÖR känna sin begränsning

Gårdagens konsert med gamla stjärnor... eller ja före detta stjärnor var en resa mellan eufori och skämskudde. Anna Hertzman... jag blev helt kär! Jack Vreswijk... fantastisk! Men sen, Py Bäckman, Ola Magnell och Janne Bark. Jag vet inte vad jag skall säga mer än att man BÖR känna sin begränsning ibland. Veta när det är dags att göra något annat. Py Bäckman har gjort fantastiska låtar men hon skall inte sjunga dem själv. Ola Magnell, ja han låter som han alltid har gjort och det är ju precis det... han låter som han alltid gjort, låtarna är lika långa och lika mellanmjölk i mina öron. Att sen Py och Janne Bark kändes som om de inte repeterat alls utan snarare kom på det här vid köksbordet igår, det är fasen inte OK!
 
Nu vet jag att Nenne säkert kommer att protestera (*ler*) och det är bra. Musik är individuellt och man har olika öron att lyssna med, men detta är min recension.
 
Vi har fått ny lägenhet, här går det undan! Var och tittade på den i torsdagskväll och fick den igår morse. Perfekt att den ligger bara runt hörnet, vi trivs ju på Söder. Den var riktigt fin... lite mindre än den vi har idag men samtidigt något bättre planerad. Köket blir en utmaning med runda väggar men det är samtidigt spännande. 1 juni är det inflyttning, det skall bli gott!
 
Nu till Maxi och handla lite, sen upp till stan och shoppa en vårjacka och sen blir det stugan. Idag får vi kranen monterad och igår hade vi elektriker där ute hela eftermiddagen som kopplade in alla lampor och lyktor och fläktar som vi handlat på oss under våren.
 
Härlig, solig helg på er allihop!
//Farmskan
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0